rödöra

heppåre!

I fredags var det lite gallej hos någon tjej som heter Ida, hon hade abonnerat ett ställe som var helvitt och lite sterilt, fast ändå rätt så mysigt. Jisses, jag sög i mig på tok för mycket öl och en jägermeister skitsnabbt, så jag blev lite glad i kebaben. På vingliga ben skulle vi trots allt åka till BMB, men jag försvann och emma försvann, så vi var helt försvunna...
Klockan tolv ringde jag till Matte och var dryg och jävlig, stackarn, men jag åkte dit ändå, somnade i soffan. Trevlig är jag.

Igår skulle jag o Matte laga kött och pommes fritzl, men det slutade i en äcklig potatisgratäng och kyckling. Och lite gurka. goth och manligt.

Hare gött era bönner!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

vem är denne matte? nu blev kajsa nyfiken här ;)

2009-03-01 @ 20:06:03
Postat av: Emma

Jag ska aaaaaldrig mer dricka jäger....

2009-03-02 @ 10:29:53
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

kajsa: matte är en schäfer. näjrå, karln jag dejtar!



emma: nejfyffan! äckelpäckel!

2009-03-02 @ 17:21:27
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0