Twitter

Jag har hört att "Twitter" är den nya trenden. Jag är i vanlig ordning ute på hal is när jag skriver om nya hippa grejer som händer på internet, men jag tror jag förstått lite vad Twitter faktiskt är. Det är en "microblogg". Man skriver alltså små minimeddelanden. Ungefär som på facebooks statusuppdatering. Det jag inte förstår är själva grejen? Vem hinner skriva något skojj på ett par meningar? Då blir det ju bara bajs av allt, typ "Handlar mat", "piskar mattorna", "säljer slavar". Och vem vill läsa det? Däremot har jag säkra källor på att Obama har twittrar, och Britney! Haha. Det är intressant. Vad twittrar dom om? Jag är jättenyfiken! Fast iochförsig är väl dom inte så jävla mycket roligare än vanligt folk.
Britney ; "miss my kids. :("
Obama: "I am black, hehe"

Det börjar göra ont i mina öron. Jag har städat hela lägenheten, jag är DUKTIG FLICKA! Jag har verkligen inget mer att skriva om nu, det märks nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0