wake me up.

Var spiknykter igår, låg och kollade på Pretty Woman och kände mig glad. "Uh va vackert! Att di fick varann te slut!"

Somnade i lagom tid, halv ett. Vaknade av att mobiljäveln lät jävligt konstigt och i mitt sömnbrus trodde jag att det var väckarklockan som skrek. Konstigt. Men nu till det konstiga, det hade ringt, och jag ringde upp (i sömnen?), la på, och så ringde det igen, och jag svarade trevligt; "VA??". Det var Matte-Patte som inte kunde sova, snällt att han väckte mig istället.  vi tjötade i en timme. Minns dock inte riktigt allt som sades, men vi kom nog inte fram till lösningen på cancer iallafall.

Imorse vaknade jag redan halv nio, pigg och klad. Fick äran att sminka och fixa Emma som skulle på plåtning. Fan vad kul, jag vill oxå plåta! Ska tjata på sudden så vi kan styra upp nåt om några veckor. Ska klä ut mig till Hannibal Lecter, en pimp, eller något annat smakfullt isåfall.
Nåväl, blir förhoppningsvis inte nyktert ikväll. Men vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Kaka

Det vore kul att gå med i den där fotoklubben och få proffs blixtar o studio! Fast jag är en fattig banan, vi kan kanske dela på medlemsavgiften, eftersom vi antagligen kommer va där lika mkt isf? =) Dä spörs, fota ska vi!

2009-03-21 @ 14:55:02
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

JA! det måste du göra! Fan va sköjj, det va inte så dyrt heller va? klart vi delar! o då jävlar blire kort-tagning du!

2009-03-21 @ 17:12:57
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Madde

hahah du kan få sminka o fixa mig med hahah

2009-03-21 @ 21:42:19
URL: http://madde021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0