"golden hits"

Hittade just en gammal skiva som jag o sudden spelade in med vårat världsberömda band "t-buss104 i otakt"
Innehåller massa blandade hits som;
1, rapphöna. "rapp, rapp rapp, är du rapp i käften, rapp rapp, rapp, är du rapphöna?"
2, jag vill ha ett eget kylskåp (cover på jag vill ha en egen måne) "jag kan sitta i mitt kylskåp och äta vad jag vill, där stannar jag tills maten tagit slut"
3, direktöversättning av "song 2" av blur. "wiho, när jag pinnar o nålar, jag fick huvud kollat, av ett jumbo-jet"
4, tomtespö. en klassiker som aldrig dör. "jag såg pappa spöa tomten jag"
5, Hugo tribute. "Hugo hugo, det finns inget som rimmar på Hugo, så det får bli; gurkmajonäs"
6." Imagine all the people", hårdrocksversionen.
7, och den beryktade covern på mariah carey "I can´t live" (ellervarenheter) i kattversion, oljudsversion, whatever. Olyssbart.

Vackert. Något att spara när man blir gammal, ta fram och lyssna på då och då, med ett glas ljummet rosé.


Här är förresten fodralet. Lägg märke till min hemmaklippta frilla, och suddens snea lugg. Jävligt punk!

Kommentarer
Postat av: M.

Gamla skivor är pinsamt. har gjort ett par (www.unmarked.se)



Kolla gärna min novellblogg förresten.

2009-05-11 @ 14:50:17
URL: http://malmstedt.blogg.se/
Postat av: Sara H

hoho rapphöna! är texten längre än så eller är det the hole shit ;)

2009-05-12 @ 07:59:57
Postat av: apan

M: ja det är pinis. hihi.



sara h: texten är längre än så, men den har ingen variation, däremot går den snabbare och snabbare... HAHA!

2009-05-12 @ 13:56:11
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0