lång lugg?

Ja, jag vet, jag kanske slänger upp onödigt många bilder på mitt tryne, men det är bara för att hålla min manliga läsarskara i schack, och för att modenördarna ska gilla mig. Sen gillar jag ju faktiskt att se kort på migsjälv, vet ni. Ur rätt vinkel ser jag rätt hyffsad ut. Dessutom hyser jag stor kärlek till min näsa. Jag älskar folk som har drag och personlighet i ansiktet, typ stor näsa, kinder, spännande ögon. Det gör en människa mycket mer intressantare att titta på. Helt klart.
Jo, en självkärleksgrej till, jag kommer aldrig tröttna på att jag har heterokromi! Jag har faktiskt aldrig träffat någon annan person som har det, riktig mutantgrej!


men luggjäveln! Fan vad jobbigt det är att ha lugg. Den växer ut på tre röda. Och folk som påstår att det är lätt att klippa lugg på sigsjälv har jävligt fel, det blir alltid fel, ojämnt och tja. Ska fråga mamma om hon kan klippa till lite. (hon var frisör förr i tiden vettni).


idag ska jag förövrigt åka ända till woodhall, hellhole, för att klippa lite folk, samt träffa "lillasyster" Kristin. Har saknat henne massvis!

Kommentarer
Postat av: Palle

Bra att vi giller att se ditt snyggofejs då!

2009-05-13 @ 18:34:17
URL: http://wiretrap.blogg.se/
Postat av: Kaka

Tydligen hade min morfar ett brunt och ett blått öga, tänk att jag aldrig tänkte på det:< fyffan va ballt.

2009-05-13 @ 18:55:11
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Sara Hell

Jag klipper luggen själv :D går fan skitbra, hade jag haft en riktig sax hade det varit ännu bättre dock :P

2009-05-13 @ 18:59:24
Postat av: Staffan

Vikke dollface! (=sött)

2009-05-13 @ 20:52:02
Postat av: apan

palle: ja, annars hade det blivit jobbigt? :P



kaka: jasså? fan va ballt! jag ska starta en x-men klubb på facebook för folk med mutationer.



sara h: jag klippte lugg själv förut! Men det är fan svårare när man är frisör, eftersom man redan kan "reglerna", så går det absolut inte att undgå dom längre... typ.



staffan: tack!

2009-05-14 @ 11:28:00
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0