lot´s of lot?

Idag är det star-wars dagen. "may the force be with you" (fattarni?vavava?hahaha!!)

Har rännt runt som ett litet lämmeldjur idag, högst värd dag! Startade med att deklarera, mucho bravo! Sen åkte jag till Emmy i stan och klippte fyra personer, fick lite mat av emmy, vrålgod soppa och värsta bröna. Gött. Vi fikade i solen och hade oss, jäler i min lille låda, snart är man pensionär.
När jag skulle dra mig hemåt så ringde Peter och tyckte vi skulle käka glass pråmen. Sagt och gjort, glass med Peter, mycket trevligt! En fylletant kom och försökte sälja tulpaner för 20 spänn, som hon hade plockat i rabatten, precis framför oss. Haha! Skitdryg kärring. Och eftersom hon inte gav sig så gav jag henne 20 spänn som hon kunde spendera på trevliga saker. Då ville hon smaka på min glass. Uäk! Fylletant på glass, det fick hon inte. Ångrade lite att jag gav henne pengarna, men annars hade hon väl aldrig gått.
Dagen avslutades med ett litet besök hos kära moder. Och nu sitter jag här. Helt blank och läcker.

Älskar såna dagar, när saker bara händer hela tiden! Fett med bra.




Kommentarer
Postat av: Sara Hell

ja det låter som det var ett bra drag att flytta hem t karlstad igen ;)

2009-05-05 @ 08:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0