popcorn

Är inne i en popcorn-period nu. Äter popcorn så jag gråter och får ont i huvudet.
Popcorn är gott,
popcorn är glad,
 popcorn smakar inte som kexchoklad!


Har varit på stan idag med Emmy. Vi gick på stan i fyra timmar, och under dom fyra timmarna hann vi bara gå i två affärer. haha, jävlar i helvetet. Emmy hittade massa fina grejer, jag var en fattig bonddräng och fönstershoppade mest. Men! Jag gick in på bibblan och lånade Harry Potter och dödsrelikerna, den enda HP boken jag inte läst än. Jävla dumt att jag kollade upp slutet på wikipedia igår...

Nåväl, hittade två schyssta grejer som jag är lite småsugen på ändå;


HAHA! helt underbar, en totalt smaklös t-shirt med två papegojor med paljetter på! Såna där grejer älskar jag, fulsnyggt lixom.

och en kjol. Jävla snygg kjol alltså. Dessutom slog den nästan rekord i korthet. Löv kjols. Undrar när jag använde byxor sist? Måste vara...2 år sen? minst.

Nu vill jag att ni skriver att jag var så fantastiskt snygg i kläderna att jag bara måste köpa dom, annars vore det ett brott mot mänskligheten. Vem vill gå miste om Lina i en papegoj t-shirt 80´s stajl, lixååååm?

Kommentarer
Postat av: Emma

Papegoj tishan måste bara inhandlas, löve it!

2009-05-06 @ 21:01:28
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Kaka

Ser inte kjolen hemskt mycket ut som den du brukar ha? Fast mindre..eh trasig? :P Du ser dretsmal ut i på papegojbilden förresten. Har du gått ner i vikt sen i lördags? Popcorndiet ftw! :D

2009-05-06 @ 21:02:00
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

emma: ja eller hur?! :D



kaka: ja, typ. men det gör alla kjolar jag gillar. ;D

gör jag? jag kanske stod i en bra vinkel...;)

2009-05-06 @ 21:32:50
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Sara Hell

snygg och rolig tjej! köp rubbet :D det är du fan värd!

2009-05-07 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0