Puzz.

Jag är snäll. Har suttid och fipplat med Kristins blogg ett par timmar nu, html-koder är faktiskt rätt häftigt! Men den blev..tja, helt okej. Påminner säkerligen om min eftersom jag har dålig fantasi, men vafan, gå in i titt vettja, http://raaff.blogg.se
sen får ni gärna skriva att jag är bäst i hennes kommentarer, så kanske jag vinner hästkött i ett helt år.

Längtar tills jag får börja jobba, verkligen! Man får lite sämre självförtroende utan kneg, konstigt nog. Plus att ens liv känns totalt meningslöst, sitta framför en dator en hel dag känns väl inte sådär skitbra. Min själ är på tok för rastlös för det, men nu har jag heller inte en enda spänn kvar, så jag tar mig inte ens till stan. Gaffel. Ska nog göra ett par kullerbyttor på mattan?


Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Det blev bra ju :)

2009-05-25 @ 20:08:48
URL: http://annakaagardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0