sexliv.

Jag brukar få betydligt högre besöksstatistik när jag använder mig utan en snuskig rubrik. Undrar varför det är så? Är det utav samma anledning till att folk gillar att snoka i kändisar privatliv typ, skvallerblaskor? Särskilt när det handlar om sex, är det för att det är så förbannat privat att folk blir helt till sig i brallorna av att kunna få läsa hur andra människor gökar?

Men som ni säkert redan vet är jag relativt försiktig i att outa mitt privatliv till den grad att jag skriver om karlar, hur när och vad jag egentligen gjorde på bardisken den där lördagen på Nöjesfabriken klockan tolv? Och varför blev jag utslängd på Ankan sist? Ingen som vet, knappt jag.

Däremot kan jag bjuda på andra bekännelser som kan verka totalt oförståeligt, t.ex var jag extremt blyg som liten. Och att jag stammar ibland när jag blir extremt nervös eller exalterad. Ibland hittar jag även på egna ord i sammanhang bara för verka mer koloverterad.

//Tack för ordet, eder apa.

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

HAHAHAHA koloverterad!

2009-05-08 @ 19:23:05
Postat av: Rikard

dyslexi har du iaf inte... kovoloterad?? wtf?

2009-05-09 @ 07:36:44
Postat av: apan

rikard: koloverterad = högintelligent varelse utav kvinnligt kön, oftast refererat som "Lina".

2009-05-09 @ 15:12:35
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0