sleeping with ghosts.

Jävlar. Vaknade för exakt fem minuter sen av att telefonen ringde, vände på mig och kollade på det ringande fanskapet, övervägde lite, "svara? - inte svara?" Äh, vafan, säkert ändå bara nån telefonförsäljare. Haha, nu till det roliga; jag var mer sovande än vaken, och som jag har motat på flera gånger, ring inte till mig när jag sover! Jag minns knappt ett skit från samtalet, jag vet ATT det ringde, och att det var en tant. Men jag vet inte vad hon pratade om, eller vad hon ville? Men jag har två gissningar;
1, det var en tant från arbetsförmedlingen? Hon kan ha sagt nåt om att jag ska ringa dit?
2, det var en tant från nåt jobb, hon kan ha frågat om jag jobbat där. Men vilket jävla jobb?

Förvirringen är stor. Total. Massiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0