svett.

Helt okej dag. Förutom att jag känner mig så förbannat lortig o äcklig så fort det blir varmt ute. Blir helt vrålblank i fejjan så fort det blir varmt, lyser som en stjärna, inte snyggt. Och orka springa runt och pudra hövvet så fort det blir varmt, nej jag saknar fan lite kyla. Njah, man blir väl aldrig nöjd, gissar jag. Ska förresten ringa på ett annat jobb imorrn, orkar inte förklara varför.


fan vilken karlstadpatriot jag är. Springer runt o tar kort bara för att dä ä ju så himle fint!
I veckan tar dom fram bussbåtarna! Bussbåtar! Kostar lika mycket som att åka vanlig buss. Ska försöka ta med någon frivillig ut och åka vänern runt i veckan. Fett med båt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0