klassfesten

Sitter o slösurfar. Mest på ansiktsboken, jävla spännande faktiskt. Man kan spionera lite på gamla klasskompisar, gamla flörtar, personer man inte har sett sen man var ett litet kiddo osv. Nu till den spännande delen, en kille i min klass i grundskolan har startat en grupp som han kallar för "6A världens bästa klass" eller nåt sånt. Och försöker dra ihop en klassfest. Klassfest alltså. Träffa folk man inte sett på... 11 år? Jag är både skeptisk och lite intresserad.
Kan absolut tänka mig att gå dit för att visa hur jävla bra och snygg jag har blivit, men samtidigt skulle jag antagligen bli så extremt nervös att jag skulle ställa mig i skam-vrån, bli kallad "Lina-grina" eller bli matad med gräs. Precis som på den gamla goda tiden.
Men egentligen, vi är ju vuxna människor, och det vore ju faktiskt rätt så spännande att få se vad som hänt resterande klass. Eller...
Jag blev ju aldrig bjuden på någon klassfest i gymnasiet, eller på högstadiet heller för den delen.
På grundskolan fick jag faktiskt följa med eftersom jag hade kompisar som var betydligt mer häftigare än vad jag var. haha.

Men som sagt, spännande, oavsett.


Kommentarer
Postat av: Evelina

SV:

hehe tack o bock. Jasså vi har samam mål :D inte illa. Hur går det för dig då? Du är ju riktigt duktig som är ute och motionerar och så :)

Jo tack det går faktiskt riktigt bra.. rätt skönt att inte behöva bry sig i mat och så :D

2009-05-06 @ 07:59:30
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0