xxx

Såg ett gammalt ex idag på stan. Har inte sett karljäveln på...tja, två, tre år kanske? Sist jag träffade honom så frågade jag om han fortfarande var en lika stor idiot, det var han, sa han.  Han såg precis likadan ut som han alltid gjort, en slags billig ulf lundell-kopia. Vi lixom möttes halvvägs och jag totalignorerade honom, skruttade runt lite och försökte se hysteriskt häftig ut. Varav han ställde sig och vrålglodde. Verkligen glodde åt helvete. Vafan trodde han egentligen? Att jag skulle galoppera fram och krama honom? Gråta av lycka? Pfft. Jag måste fan skaffa ett par solglasögon, såna där svarta med spegelblankt glas, ni vet, så folk inte ser vart man tittar. Eller en lösmustach.



Imorrn ska jag iväg till stugan o ha det allmänt gött! UH VA GÖTT! Hoppas att batmännen har kommit än! Då ska jag fan fånga en och uppfostra den till en jämlike, eller en mördarbat! Vore ju något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0