118 118

"sockerapa:  Din apa i etern, egentligen heter sockerapa Lina K-sson och är ifrån K-stad. Hon är en musikglad tjej som gärna dansar och sjunger till Beastie Boys."

whatthefudge? Beastie Boys? Hur fan visste dom det? har jag någonsin skrivit att jag gillar beastie boys? Och skriver jag så jävla mycket om musik alltså?

Förvirrad.




Gav mig ut i pirog-terrängen idag igen. Bestämde mig för att laga piroger med fetaost, spenat och lax. Plus att jag SAMTIDIGT skulle laga lunch (pirogerna var tänkt som matlåda) al´a fetaostfyllda biffar, potatis och brunkräm. Slutade i kaos, tappade pirogerna på golvet och spenaten for åt helvete överallt. Försökte desperat limma ihop pirogerna med överbliven deg. Smakar väl skit.
Helvete! Måste lära mig att jag inte kan göra två saker samtigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0