Beslut.

Idag känner jag mig lite peppad faktiskt. Mitt humör har varit som en bergochdalbana på sistone, mest ner.
Men idag känner jag mig helt okej.

Har tagit lite beslut. Något som jag försökt att undvika rätt länge nu, särskilt med tanke på att jag inte vill ta det beslutet.

Okej, för ett tag sen skrev jag om att det fanns en ledig lägenhet i stan, skitbra läge, skitbra lägenhet, billig hyra osv. Och jag VILL verkligen ha den. Men hur mycket jag än vill ha den så tänker jag inte skicka in en ansökan på den.
Varför? trots att det suger rövarsel att bo hos farsan (har jag nämt att jag inte ens har ett eget rum?), så måste jag få tag i ett jobb. Och det är ju där skon klämmer, eftersom jag söker jobb i hela sverige nu. Tänk om jag tar lägenheten, och helt plötsligt får kneg i Borås? Då sitter jag i skiten.

Plus att jag för första gången på 6-7 år har lite pengar att röra mig med. Slipper lixom ha ångest om jag köper en ansiktskräm för 60 spänn.

Så, med mitt nyfunna humör tänker jag lägga tid den här veckan på att söka jobb. Kasta ut massa CVs överallt. Och hoppas på det bästa.

//Peace.

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

haha borås ja!

är ju det jag säger :D

2009-11-17 @ 15:55:19
Postat av: Sara Hell

2009-11-17 @ 15:56:58
Postat av: apan

sara h: ja det är faktiskt ett alternativ! läge nära gbg och skövde!

2009-11-18 @ 17:25:08
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0