Formell kväll.

Igår var jag i stan och klippte damian, sen kom sudden o erik o hämtade mig och så bjöd dom mig på handbörjare från sibylla. Gött i bött.
Efter det så klippte jag erik, och drack grogger och jag o sudden såg som vanligt på filmer från förr (vi dokumenterade väldigt mycket på den tiden med videokamera, skämmigt men kul).
Drog på förferra till spetz. Pöjkera skulle till Nöjesfabriken, och ja o sudden drog till Tempel.

Alltså tempel. Ger det inte många poäng. Kändes stort och förvirrande, tror även klubben var helt lost eftersom dom inte hade en jävla aning om vilken ålder dom riktade sig till. Var blandat med folk i alla åldrar, 23-50, med dunka dunka musik och krångel...ja jävlar. Ingen härlig stämning, borden var bajs och musiken askass. Alltså riktigt dålig.

Och hör här: jag spillde ut en hel öl på soffan, gick och sa det till bartendern, men jag fick ingen ny öl!!! HALLÅ?? JAG ÄR TJEJ? SPILLER JAG UT EN ÖLJÄVEL SÅ SKA JAG HA EN NY!! Såna är reglerna.
Jävlar vad sur jag blev.

Träffade även björn som jag inte sett på hundra år, vi dansade lite disco, skrek i öronen och han tyckte att jag var jävligt formell. Fattade inte vad han menade riktigt. Hur kan man inte vara formell om man inte sett en människa på aslänge? Klart man är artig och käck.

Nja, lite halvbitter kväll. Önskar vi gått någon annanstans. Men det var kul att träffa sudden!

Nu ska jag baka in mig i soffan.

Kommentarer
Postat av: Claudia<3

Va cool design du har :) Vgd?<3

Oj, va lönge du har bloggat ;)

2009-11-29 @ 14:39:05
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jätte fin blogg, annorlunda :) Var med och tävla om Veckans Bild på min blogg :)

2009-11-29 @ 14:42:43
URL: http://dixxon.blogg.se/
Postat av: kaka

vad är vgd?

2009-11-29 @ 15:14:12
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

claudia: tax. fattar inte frågan. men tack ändå! jo har bloggat sen urminnes tider. ;)



sofia: tack, nej tack.



kaka: vägd? eller vad gjorde du? vettefan

2009-11-30 @ 11:40:55
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Sara Hell

haha, men om jag var bartender och det kom ett flickeflarn och sa att hon hällt ut sin öl i SOFFAN hade jag aldrig gett dig en ny öl, haha. antingen har du ju druckit upp ölen och försöker tigga till dig en ny medelst lögn eller så är du aspackad och har svinat ner och behöver antagligen inte dricka mer ;)



nämnde jag att jag skulle döda folk om jag blev bartender. typ mitt ultimata mardrömsjobb! gah passa upp på fulla dryga as. mah.

haha.

men du var säkert charmig ändå ;)

2009-11-30 @ 13:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0