gammalt är gott.

Vad är det för fel på alla människor? varför ser alla brudar ut som Paris Hilton för? Jag såg en flock apor med YSL väskor, stirriga ögon och überblondt hår. Jag fattade inget. Klonande kloakråttor med blont hår, i flock såklart, inkl. deras pojkvänner med solglasögon inomhus. Blindhund. vad försöker dom dölja egentligen? Det är alltid en tanke som slår mig när jag ser råttorna, hur fan ser dom ut på morgonen?
Själv är jag alltid stilig.

Henrik (sjungandes):jag vill boooo...
Pete:what did you say? are you a hoe?
Pete(senare):and people thinks it´s funny I don´t speak swedish...

(haha, awesome! snokade i min gamla dagbok, önskar att jag skrev som jag gjorde när jag var 19, jag var rätt rolig, mycket fördomar dock.)


Dessutom har jag två vrålbra länkar till er idag:

http://www.x-entertainment.com/articles/0913/ (spindelmannen testar kritor!)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article246691.ab (spindelmannen dödade sin flickvän)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0