glömde julen.

Såg att ungefär 70% av alla bloggar jag läser har lagt upp massa bilder på julpynt o grejer. Själv så glömde jag totalt bort julen och låg på soffan och såsade hela dagen. Grinade lite till "ensam hemma". Och så såg jag på "inglorious basterds", bra film, trots att min hjärna var halv förlamad och jag fattade inte riktigt allt.

Nästa helg är det julebak Rune Mansion i vässan. Stör mig som fan på att min ekonomi är fuckad just nu eftersom all bussåkning till alla provjobb kostar skjortan, annars hade jag fan åkt dit och bakat fete pepparkakshuset!

Är förövrigt fullproppat hela veckan typ. Enda "lediga" dagen är idag.


Och idag blir det väl julpynt och juleskum-tävling!!

Kjam




Kommentarer
Postat av: Sara Hell

provjobba IGEN? vad är det för fasoner?

2009-11-30 @ 13:47:22
Postat av: apan

ja, men det kom vi faktiskt fram till gemensamt, svårt att bestämma sig efter en dag. Ville oxå känna hur det kändes en dag till, men sen får det vara nog!

2009-11-30 @ 19:01:24
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0