Inte svenskt gjort!

Kan berätta om en grej som hände igår. Och jag blev förvånad. Alltså riktigt förvånad.

Pratade lite med en tjej som jobbade där, snackade lite löst om idol och jobb sådär, sen när jag ska gå hem så säger hon:
- hoppas vi ses igen! Hoppas verkligen det!

Alltså det kändes som att hon var uppriktigt ärlig. Och till det ännu ovanligare: Hon gick fram och kramade mig ! Jag blev nästan rörd till tårar. Det kändes så genuint på nåt sätt. Älskar när folk är sådär öppna och totalt oblyga.
Fantastiskt, mer sånt folk!



Har några "kanskekanske"-planer ikväll:

1. Gå på invigningen av Tempel med sudden. Beror på sudden om hon pluggar duktigt.
2. Fick en inbjudan av Lisa att baka pepparkakor och glögga på gruvolyckan ikväll. Vore spännande, särskilt eftersom jag inte känner nån.
3. dricka loka och se på dålig film med pappa ikväll, klaga på att jag har ont i kroppen.


pepparkakor är kul! Förra året bakade vi mästervärk i västerås! Gissa vad jag gjorde då?


ser ni vad det är?





TWIN TOWERS!!! HAHAHA!!
jag är en dålig människa.



Kommentarer
Postat av: kaka

det visade sig att invigningen var igår, och det va så mkt folk att vissa inte ens kom in :/

2009-11-28 @ 11:50:44
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Hahhaha, klockrent pepparkakshus, det är fan JAG som vill gifta mig med DIG ^^

2009-11-28 @ 16:15:22
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0