"köttigt"

Såg på "efter tio" imorse med malou von sivers. Gillar Malou, hon är så gött konstig!! Hon hade jätteroliga gäster oxå!! Haha! Ett par prettogöbber och favoriten, Lars Ohly.
 Malou tjötade om att alla skulle gilla nobelpristagarens... bok. Va hette hon? Nåt tyskt vare iallafall. Och malou typ råälskade boken och tyckte det var så vackert och fantastiskt språk boken förmedlade, tungt och dramatiskt.

Sen var det ett par av prettogöbbera som tyckte boken var skittråkig, Malou såg skitledsen ut. Och prettogubben nr1 klämde in ordet "köttigt" i varannan mening. Prettogubben nr2 klämde in ett annat ord ibland. Pretto-ord!! HAHA, det var så kul att se dom slåss med sina köttigheter, bokmassakrar osv. Kändes som det gick åt helvete.

Önskar jag hade ett teveprogram! Då hade jag klämt in "rövarsel" och "dreeeet" i varannan mening. Hade vart kul.


aslessen apa med halvkröllig carola-hår!! Köttigt värre!



(P.S, var just en 15-årig kille som skrev till mig på bdb, tyckte jag var skitsöt o ville ha min msn!!! En del blir bara äldre, men jag blir fan bara yngre!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0