mörrn!

Idag är det discofredag! Emma ligger o slaggar och jag är pigg och lökluktande.

Igår åkte jag helvetesbuss till vässan. Jävlar i min lilla låda. Satte mig brevid någon som stank tåbira!!!Nåt så förbannat alltså. Bytte plats så fort det blev en ledig plats, men det luktade fan där oxå.

Och bussresa i sig är fan inte kul. Tänker att det är lite som att föda barn, efter att man klivit av bussen tänker man "aldrig igen!!", men glömmer bort hur jävligt det var - tills man sitter där igen och förbannar sigsjälv.

Myskväll igår! Emma bjöd på gourmémat alá löksallad med en släng potatis i (kan ha varit potatissallad med lök i, men jag tvivlar starkt då jag endast hittade tre potatisbitar) och med äkta hot dog. Jävligt gott faktiskt. sen såg vi på hockey, drack ett par bärs och avslutade kalaset i sängen framför en riktigt pissig skräckfilm vi båda somnade av.

Idag blir det en sväng på stan och sen ska vi på after work. Gött moz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0