ujuj, nu äre görjämnt!

Ni måste komma ihåg att rösta!! det gör ni HÄR.

Tänker ju inte göra två saker på listan. Och nu står det mellan att gå ner i spagat och testa ladyshavern.
Kan göra en lätt uppdatering ang. dessa två.

1. jag fick en ladyshaver, frutkansvärt konstig uppfinning som jag inte testat än. Kan ju bli hur crazy som helst!! (tänker inte testa den på bikinilinjen!!)

2. gå ner i spagat? Tror ni på allvar att jag kan det? Efter ungdomssvåra år i hip-hop kurser klarade jag av något liknande. Men inte till fullo. jag vet inte om jag fixar det. Men om ni tror att jag kan så lovar jag att försöka stenhårt!!

Engelsklektion har jag ju iofs redan haft. Det såg ut så HÄR. Mycket uppskattat.




Kommentarer
Postat av: frida

cool blogg^^

2009-11-03 @ 14:52:33
URL: http://fridaalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0