Vafan ska ja ha på mig rå?

Igår längtade jag hela dagen tills att jag skulle få gå och lägga mig och att det skulle bli lördag.

Idag är det lördag! Istället för att sova gott och ta det bananas såhär på morgonen har jag velat fram och tillbaka och funderat som fan på vad jag ska ta på mig ikväll? Blir utgång, antagligen Koriander (bästa utestället i Karlstad om du frågar mig, no snorungs!).

Så, vad tycker ni onger, vad ska jag ha på mig?


mjukiskavaj + star wars tishan. Bekvämt och dansant. Lagom nördigt fast ändå inte.
(båda från h&m)


världens fluffigaste klänning och randig tröja. Vettefan. Känns lite sommar eller?
(tröja VILA, klänning MQ)


Gillar kavajer. Skulle egentligen vilja ha ett grått linne till det här och asmycket kedjor o skit, men det hade jag fan inte.
(Kavaj Monki, tisha Zara, halsband??)


Och sen har vi det här som jag hade för ett par helger sen. Samma mjukiskavajtröja, plus en...tisha.
Har bara använt en gång ju!! nästan.

Hjälp mäj!! Så kommer jag att belöna er rikligt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den längst ner eller star wars. Den längst ner är sååå snygg!

2009-11-14 @ 10:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0