doz and dontz.

Vid det här laget borde dom flesta (hängivna) fansen veta allt om vilken singelolycka jag är. Eller "singelkatastrof" passar väl bättre. I februari firar jag fyra år som singel! Det ni.
Och jag tycker att jag är relativt "rutinerad" inom det här området. Inte på min egna front (eftersom jag alltid gör bort mig så förbannat mycket), däremot på karlfronten!

Och det passar ju skitbra att jag har såpass många karlar som läser bloggfan att jag faktiskt kan dela med mig.

Karlar, gör inte såhär:

  • Vad du än gör, BÖRJA aldrig en mening med "Men Anna Anka sa..."
  • Gympaskor användes ENDAST i sportsammanhang, likaså instoppade byxor i strumpor. Skiter i hur trendigt det skulle bli - det är fortfarande SKITFULT
  • Okej, det går bra att snacka om sitt ex, till viss del, vi vill antagligen ha reda på varför det tog slut, men inte hela jävla förhållandet.
  • Skryta. Kul med bra självförtroende, men jag skiter rätt mycket i hur extremt välbefodrad du blev i våras. Eller hur snygg du är när du gör situps.
  • viktsnack. Ska du någonsin prata vikt med en tjej, alltså, nej, gör det inte! det är en jävligt idiotiskt!! Pratar tjejen vikt med dig så ska du alltid lägga till "neeej, du ska inte gå ned i vikt, du är ju skitsnygg som du är!" Och sen avslutar du ämnet fortsomfan.
  • Tafsa. Klänga. Springer bort, fortsomfan skyller på att jag måste tvätta håret snarast.
  • ja-sägare. "javisst, det tycker jag med", "nehej?! du med?" funkar inte.
  • säg inte att du älskar mig första gången vi ses. "kärlek vid första ögonkastet" funkar inte i teorin. Och detta har faktiskt hänt mig ett par gånger. Vafalls! Vad är det för fel på folk? (eller så är det jag som är så jävla fantastisk att det inte går att undvika??)


Och sen började jag skriva en lista på vad du som kille bör göra. Men jag tänkte att, äh, så länge ni inte gör något av ovanstående går det väl oftast rätt bra.

//Pez


Kommentarer
Postat av: Jacques B

Oj, oj, oj...nu blir jag nervös ;-)

2009-10-01 @ 16:22:50
Postat av: apan

hahaha!! näää, det ska du inte vara. :P

2009-10-01 @ 17:36:04
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Whatever

1. Vem?

2. Äh, gympadojor funkar när som helst, hur som helst.

3. Diskuterar hellre spanska inbördeskriget om jag säger så..

4. Ingen slår mig i ödmjukhet. Ingen.

5. Viktsnack, nej tack.

6. Varför ha en flickvän om man inte får tafsa? :P

7. Javisst, du har 100 % rätt, absolut.

8. No way, José.

2009-10-01 @ 22:48:47
Postat av: apan

whatever: HAHAHA!! BÄST!

2009-10-02 @ 13:29:12
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0