gomorron!

Hola bandidos!

Habla espanol? Si claro. Me gustas el gato. Uno, dos tres. Una cerveza por favor.

Det är ungefär det enda jag minns från spanskan. Bortsett från "bandidos". tvivlar starkt på att det är ett spanskt ord, eller ett ord överhuvudtaget. Suger på alla språk utom svenska. I gymnasiet läste jag teckenspråk, därifrån minns jag bara halva alfabetet och "hora". Tur att jag varken är döv eller spansk, eller döv och spansk.

Är uppe med le tupp idag. Känns det som, men det är jag nog varje dag. Har inget vettigt att skriva, är bara tölsjuk (=pratsjuk).

Kramiz.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag ville prompt läsa ryska i gymnasiet, såhär i efterhand är jag fortfarande sur att kursen inte blev av pga för få deltagare..



поздравляю ещё пятница!

2009-10-23 @ 10:01:57
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0