halloween-klär.

Haha! Jag har försökt övertala sudden till att klä ut sig till en playboy-bunny så att jag ska få vara hugh hefner på halloween. Känns som en skitbra utklädnad, mysa omkring i morgonrock och röka pipa, och så skulle sudden få sitta i mitt knä och fnissa åt allt jag säger.
MEN, så blir det inte.

Igår var vi och inhandlade "kostym", blir lätt tacky och lagom fjantigt, i vanlig ordning. Och det bästa är ju att jag o sudden kommer klä ut oss (nästan) likadant. Blir exakt som på gymnasiet när vi råkade klä oss i samma randiga emo-tröjor och palestinasjalar. HÄHÄ.

Ska försöka lära mig mobil-bloggning, så får ni se hur fjantigt det blir imorrn.

Kommentarer
Postat av: Kaka

Jag har redan fixat en ps-bild på hur det kan komma att se ut imorrn, vet inte om man ska publicera, eller låta det bli en surprise =)

2009-10-30 @ 11:45:28
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

haha!!! lägg ut ffs!

2009-10-30 @ 12:21:58
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0