humor-eliten.

Jag har rätt så törr humor IRL. Tillexempel försökte jag imponera på en kille med extremkass historia:


- Ja... haha.. det är en rätt så rolig historia faktiskt... haha. Eh.. Jo, jag gillar ju verkligen korv. Och förra veckan gick jag på stan, och blev sugen på korv, så jag gick till Sibylla. Ville lixom bara ha en vanlig kokt mä brö, du vet. Gissa vad korven kostade??
- vet inte?
- 17 kronor! för en kokt med bröd! Men jag tyckte ändå att det var värt det. Vet du varför?
- nä?
- dom hade ROSTAT brödet! Alltså brödet var rostat!! HAHA. Jätte-jättegott.

Men jag tycker faktiskt fortfarande att det är en skitbra historia. Rostat bröd! Och så var det vågigt. Våfflat, fast på fel sätt.

Dessutom är jag helt besatt av katt-humor. Sitter på youtube och söker på "funny cats", "angry cats" osv. och så skrattar jag så jag grinar.

Kommentarer
Postat av: Rävfan

Keyboard cat slår allt! :D

2009-10-19 @ 12:18:19
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: apan

hahaha!! så bäst!!

2009-10-22 @ 10:57:36
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0