Hur gör djur

Ojoj. Jag har funderat hårt på hur killar gör när dom kissar i pissoarer. Särskilt om dom är hiphopare med skitstora baggypants, går dom på vanlig toalett då? För om dom har baggypants så lär ju byxorna åka ner på golvet där allt kiss ligger. Eller kissar dom ur gylfen?

Brukar killar hiva ner gylfen när dom kissar? Eller knäpper dom upp byxorna? Och funkar det med större byxor, eller bara på tajta? För man ser aldrig någon röv på pissoarer (får jag chansen så glor jag såklart!!!)

Det här bevisar ju om något hur jävla lost jag är när det gäller karlar.


Kommentarer
Postat av: Lina

Rolig fundering ;)

2009-10-08 @ 13:15:15
URL: http://missliina.blogg.se/
Postat av: Krille

Att visa röv är ett big NO NO på herr pissoarerna!

Med normala byxor brukar det räcka med att dra ner ner gylfen.



Om du vill ha en ny fundering så kan jag tipsa om att när killar sätter sig ner för att göra nummer två så är det gött att lägga lite papper framför nummer ett...

2009-10-08 @ 22:27:52
Postat av: apan

krille: framför nummer ett? nej nu fattar jag inte? lägger papper på kisset? HAHA! eller menar du på golvet?

2009-10-09 @ 14:00:34
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Krille

Aaaah, Varför startade jag upp detta!!? PIN-igt!!!

Jo framför. Ta med en banan eller något annat snoppliknande ut på toa, och när du sitter där så låtsas du att du är en kille ;) Porslin från Gustavsbergs är kallt!

2009-10-09 @ 17:33:48
Postat av: Karin

Gud det där med karlar är en hel vetenskap som man säger. En sak som jag funderar över - jag har hört att dom får stånd flera gånger om dagen, hur funkar det? Är inte det jobbigt? tänk då hur många potentiella stånd man omges av dagligen. Hjälp

2009-10-11 @ 02:38:58
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: apan

krille: hahaha!!!! ska testa, lovar!



karin: ja det låter läskigt. och lite..skrämmande. tur att man är tjej!

2009-10-12 @ 09:47:37
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0