Ibland är det kul!

Haha! Gårdagen. Justja, klockan sex träffades jag o sudden på stan för att göra "tjejkvällen" osäker. Vi började med att plundra ett par tält på gratis choklad o coca cola. Sen gick vi snabbt till Koriander o värmde upp med ett par öl (25 spänn för en öl!! Lycka), sen kom Hannill och härjade med oss.
Jävlar vad folk det var. Överallt. Vi sprang runt på någon tipspromenad i olika affärer o jagade frågor, slogs med tanter och utbytte svar. Haha, ja jävlar.
Det var väldigt mycket erbjudanden o rabatter precis överallt, det enda jag köpte var tamponger och öl. Moget.

Klockan nio stängde affärerna och vi gick till Harrys. Tog en öl. Sen gick vi till Ankan och tog ett par öl till.
Fyfan alltså, ibland är det skitkul att vara singel! Folk är lite mer villiga att prata med en då. Av någon konstig anledning?
Satt o tjötade med någon snubbe från Uddevalla, haha! Han var skitrolig, tror jag tackade ja till giftemål? Fan. Och så skröt jag om att jag hade en väldigt välkänd blogg här i Karlstad ("Du kanske känner igen mig?") Och jag tror jag nöp någon kille i arslet ungefär fem gånger. Han blev rätt sur.


Modevisning på mitticity, jävlar va fölk!!


snygg-sudden.




snygg-apan.


"ställ er med djuren o se glada ut!!"


kvällens raggningsblick.


det här roade vi oss med halva kvällen. HAHA. Kolla på stekarna som hänger runt bordet. Jag hade lagt min påse på en stol, och ingen vågade sätta sig där. Just då var det jävligt kul.


Äh, nu örker ja inte lägga upp mer bilder, kolla bilddagboken istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0