Idol whore!

Glor på idol. Mariette och Reza är överlägset bra än så länge. Gillar även den där lille killen som ser ut som en liten mops (fast han sjunger störtbra!).

Har jävla massa träningsvärk. haha. Fan till att man har noll kondition. Gått från stan - gått till stan - gått från stan.
Klippte Jonas och fixade slingor och klippte till sandra. Jonas sa skämtsamt att han funderade starkt på att börja med sidbena "haha, ja du har inget val nu" sa jag, eftersom jag klippte honom i snedbena. Jag blev väldigt förtjust! Stiligt sa vi. Hoppas han oxå var nöjd.

Sandra fick jag inte riktigt se slutresultatet från eftersom det knövlade sig med färgen, men jag tror det blev fett bra (klart det blev, jag är bäst.).

//pez

Kommentarer
Postat av: Vicky

Den bloggen verkar verkligen vara en färgklick, ska ta och spana in den lite mer :)

2009-10-09 @ 23:21:19
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Rävfan

Blev kanonnöjd! :D

2009-10-10 @ 01:45:23
URL: http://fuchs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0