Kaos på arbetsförnedringen.

Helvete helvete vad det gick åt helvete på arbetsförmedlingen!!!

Jag har ju berättat förut om min extrema rastlöshet. Okej, tänk dig mig i ett rum fullt med svettigt folk utan sysselsättning i EN TIMME. Gick igenom samtliga stadium:

1. Sjukt nervös av anblick människor i för litet rum. Skitvarmt.
2. stirrar i bordet i en kvart. Lite lugnare.
3. Tar upp mobilen o lirar Lumines block, tio minuter.
4. bengan ringer, ännu nervösare eftersom ALLA lyssnar på mig. hhehhee...
5. Lugn. Nu är jag lugn. Men rastlös. RASTLÖS. Orka spela mer.
6. 40 minuter. HELVETEHELVETE? vafan ska jag göra?? Måste.göra.nåt.nu.
7. benen börjar frenetiskt skaka, händerna vet inte vart dom ska ta vägen och jag blir snurrig.
8. Tidning? jaaa!!! slökollar i fem minuter. Orkar. inte.mer
9. reser mig, suckar hela tiden, promenerar runt i rummet som en gammal gubbe.
10. sätter mig längst fram bland borden och smiter iväg med en handläggare.

JA! äntligen. Men självklart, en timme i limbo har gjort mig totalt vansinnig i huvudet. Jag svamlar, skrattar nervöst och funderar på vafan jag sitter o säger? Inte en aning. Oftast brukar jag vara rapp i käften och säga rätt saker, men inte idag. Och hör här:
handläggaren skäller på mig! För att jag ställer för många frågor.

Var nära på bristningsgränsen därifrån, vill iofs alltid grina när jag varit på arbetsförmedlingen, men idag var det fan nära.
Köpte två tröjor som tröst. Ingen halsduk.

Hatar arbetsförmedlingen.

Kommentarer
Postat av: Krille

SockerApan blev--->NickeNyfiken :-)

Haha vad fråga ru då?

2009-10-09 @ 17:38:13
Postat av: apan

haha, bara massa dret. inget konstigt egentligen? men det blev väl för mycket frågor på en gång kanske.

2009-10-12 @ 09:50:31
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0