le lördagsångest.

Det är lördag idag! Jädrer va gött.
Igår var jag på dejt ju, och spelade biljard och tog nån öl, trevligt, fast jag förlorade båda gångerna. Jävla skitspel!!
Efter biljardspel träffade jag Emmy och vi gick till Leprechaun och tog ett par öl och satt o stre med en gubbe om underhåll och männens rätt i samhället. Rätt intressant, men sen berättade gubben samma historia fem gånger till, då var det inte lika roligt. Och så pussade han mig på handen massa gånger, rätt äckligt.

När gubben gått kom det ett gäng tonårspöjker o satte sig hos oss. Jag kände mig lite som den "vise" storasystern och delade glatt med mig av all min lärdom.
Övertalade en av ungarna att gå o köpa en öl till mig, och dum som jag är gav jag honom KORTET. LÄMNA ALDRIG THE CARD TILL NÅGON ANNAN. Jävla osmart. Gissa vad han kom tillbaka med? Rom och cola. Och så hade han nån liten shot till sigsjälv som han påstod att han betalat för (det visade dock inte kontoutraget för idag). Jävla karljävel. Rom och cola är fan det äckligaste som finns och jag vägrade dricka skiten så han fick köpa en öl till mig och göra byteshandel. Öl skare va!

När vi skulle dra var det en av tonåringarna som högg tag i mig och sa:
- vad synd att ni ska gå, det känns som vi har så mycket gemensamt!

Och där började jag fundera eftersom jag faktiskt knappt sagt ett ord till honom.
- HAHA, VARRÅ FÖRSÖKER DU FÅ LIGGA ELLER? HAHAHAHAHAHA.

Och jag skrattade så jag grinade medans lille tonåringen skruvade på sig.

Värd kväll! Men jag tror nog att jag ska sitta inne idag. Kanske går till Konsum o tjackar lite ostbågizar.
Kjam

Kommentarer
Postat av: Kaka

HAhahaha! Så bra ^^

2009-10-03 @ 12:05:39
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

hihi!!! ;)

2009-10-03 @ 14:11:08
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0