No drinks 4 me.

Okej. Jag är sjukt osugen på att dricka (alkohol alltså, vatten lär jag väl behöva) i helgen. Brukar i vanliga fall snida mina helgplaner redan på tisdagen (LÄS; bli sugen på öl), men för tillfället känner jag mig sjukt opepp på fest och dylikt. Men i vanliga fall lär jag få krupp om jag sitter inne en hel helg.

Har lite förslag på grejer jag gärna hade gjort istället i helgen:
  • Gå på museum och leka kulturell (fast alla vet ju att barndelen är roligast!)
  • Gå på bio. skulle vilja se den där bröllopsfotografen. Verkar inte så jävla lång heller.
  • Bowla? Suger väl som vanligt på alla bajssporter som finns. Så låt mig vinna, okej?
  • Dvärgkast? som sagt, suger på alla sporter, men det låter kul.
  • Starta ett garageband. Men då spelar vi bara dödsmetall, för då kommer ingen höra hur kassa vi är.
  • Tuppfight. Vi samlar in två tuppar och låter dom slåss till döds. Den vinnande tuppen tillagar vi sedan. (Coq au vin?HAHA)
  • Snusmaraton. Snusar oss igenom helgen i äkta norrlands-anda!
  • Paintball. Eller nej förresten, jag skulle bara börja grina om jag blev träffad.
  • Fejkad solsemester. Vi tömmer ett rum och häller massa sand på golvet, sätter upp ett par växter o solarielampor och voilá! Nästan Canarieöarna.
  • "Kulturkrock", varför inte pröva en dag som utländsk? Lite skokräm och biffen är fixad!
  • Starta ett eget parti/religion. Iofs rätt mycket jobb. Annars kan vi alltid ställa oss mitt på torget och gorma om att "UNDERGÅNGEN ÄR NÄRA!"

Ser ni?! Det finns MASSA grejer att göra nykter. Vem är på? KOMIGENRÅ!


Kommentarer
Postat av: Kaka

Vi fick biobiljetter av mamma häromdagen och hon ville att vi skulle gå på Bröllopsfotografen med henne o Erik, vi kanske ska gå på den allihopa? =)

2009-10-21 @ 10:34:34
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

ja!! det vore skitkul! på lördag? fredag har jag bokat kristin!

2009-10-21 @ 10:49:32
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Jacques B

Snusmaraton låter kul! Ska vi? :)

2009-10-21 @ 18:49:24
Postat av: Emma

Hahaha ja klart de finns massa grejer å göra nykter =) Dvärgkast eller starta ett parti/religion röstar jag på!

2009-10-22 @ 08:48:13
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

jacques: to late!



emma: ja... starta religion har vi ju snackat länge om. vore fan nåt!

2009-10-22 @ 10:59:15
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: alina

jag fattar inte att du lämnade mig här i torra västerås - helt utan humor!

jag skrattar när jag läser det du skriver. fan.

ska man söka jobb i karlstad för att få lite sköj kanske? haha ombytta roller?;P

2009-10-23 @ 11:12:26
URL: http://alinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0