Om jag vore 17 igen...

Hade jag dött av lycka av den här videon!


Typ marilyn manson och Nightmare before christmas tillsammans!!!! Hade grinat av lycka och tyckt det var så vackert och häftigt, som det lilla emo jag var.



Har har vi förresten emo-lina i egen hög person. Fantastisk bild förresten. Mittbena, läppiercing, öl på tröjan och två hånglandes tonåringar i bakgrunden. HAHA.


en till rå. Titt! Jädrer va cool jag var då. Gav mig helhjärtat in för "ultrarock-stilen" ett tag. Hela kitet, leopardtröja, döskalle-tisha och PILOTBRILLOR! COOLING!


GLAD HALLOWEEN, SKITUNGAR!

Kommentarer
Postat av: idakarlsson,

Fin blogg! :)

2009-10-31 @ 12:59:21
URL: http://idalix.blogg.se/
Postat av: Sara Hell

åååååå har du kvar leopardtröjan??? jag köper'n anyday!! :D

2009-10-31 @ 13:36:06
Postat av: apan

sara h: haha, nej! Jag sålde den på tradera, fick 400 spänn för den. ;)

2009-10-31 @ 17:46:08
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0