Yvonne i hjärtat!

Försöker febrilt städa. Lyckades rengöra kylskåpet, och sen övertalade jag brorsan till att städa resten av lägenheten.
Nejrå, han dammtorkade bara lite, ska dammsuge snart.

Lyssnar på Yvonne medans jag håller på och huserar. Älskar Yvonne! Tänker tillbaka på när jag var 16-17 och härjade omkring överallt, var kär stup i kvarten och hade tonårshormoner över öronen. Vilka tider.

Synd att dom splittrades! Sångaren (vetintevadhanheter) har en röst att dö för. Och det är lite (ursäkta sentimentaliteten) magiskt. Sådär. Önskar jag hade en bärs med.






Yvonne - bad dream

detta är lätt den bästa låten dom gjort (sjukt snygg är han oxå! vill ligga med honom!) Och känner ni inte igen dom därifrån så gissar jag på att ni lär känna igen den HÄR låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0