bajsbilder

Jag blir fan aldrig nöjd med min header. Kan alltid vara liiite bättre känns det som. Men mina photoshop-skills är fan inte heller några...eh..skills. Bajs. Så jag började pilla på lite bilder, men jag ser ju så jävla seriös och skitnödig ut så jag fick ont i huvudet.


bajsnödig bild 1. Okej att jag ser snygg ut, men jag vill ha en lite mer..eh.. osnygg bild till headern.


bajsnödig bild 2. Här ser det ju ut som om jag ligger på förlossningen, lite olycklig och misär.


bajsnödig bild nr 3. Okej, lätt sinnessjuk med lätt läpplut. vettefan.


Kanske får dra lite i sudden för eventuell ny fotning med ett gäng oseriösa bajsbilder istället. Vore ju nåt.

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Alla bilderna är fina, men jag gillar den längst ned med röda läppar, den är skitsnygg :)

2009-09-21 @ 12:22:11
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0