disco-öl-fredag.

Idag var jag en sväng på stan med Hannill. Vi gick runt i 45 minuter och letade efter det ultimata fikastället. När vi väl hittar ett välvilligt fikaställe så höll skiten på att stänga! Så vi svansade runt ytterligare tills vi bestämde oss. Köpte en megastor chokladboll, som ett strutsägg ungefär. Önskar jag tog kort på den.

Nu lyssnar jag på Leila K och Army of Lovers och diggar som fan. Jävlar vad det svänger. Funderar starkt på om jag ska ta en bärs på det. Blir lugna bananer idag, men imorrn då jävlar! Har sagt till alla vänner att jag skulle ut på lördag med Hannill. Den enda som inte visste om det var Hannill. Haha. Men nu vet hon.

Nej vafan säger ni? En bärs på det?


haha, nu MÅSTE jag vara jävligt lost, men jag visste inte om att Lady Gaga hade gjort en musikvideo med Alexander Skarsgård och Jonas Åkerlund? Hur fan har jag missat det?
Och dom pratar svenska i börjar!! "PUSS PUSS" säger hon bland annat. Haha.


Kommentarer
Postat av: Kirre

du har inte frågat mig om jag ville med :(

2009-09-18 @ 17:27:52
URL: http://raaff.blogg.se/
Postat av: apan

folk får bjuda in sig själva så mycket dom vill! vore skitkul om du hängde på smöla! :D

2009-09-18 @ 17:34:19
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0