Fejsbok fiende.

Vem fan var det jag diskuterade fiender med i lördags? Minns inte alls.

- håll dina vänner nära, och dina fiender ännu närmare!
- va? har du fiender?
- näee... har du?
- inte vad jag vet?


Nåväl, nu har fejjan (facebook alltså) gjort detta uttryck till verklighet! Jag höll på att sätta kaffet i halsen när jag såg att jag fått en vänförfrågan från...eh.. en gammal klasskompis från högstadiet.
Har nästintill INGA bra minnen från högstadiet, jag var så tonårig och osäker hela högstadiet att hjärnbalken har lyckats förtränga mestadels. Jag tror jag försökte vara rebellisk och häftig, fast jag var så jävla blyg samtidigt, så det gick åt helvete.
Nåväl, den här killen som ville lägga till mig som "kompis" lyckades framkalla riktigt halvkassa minnen. Han var klassens idiot. Inte snäll mot någon, särskilt inte mot mig.
Så, hade du blivit "kompis" på fejjan med din gamla mobbare?

Näe, skulle inte tro det. Inte jag heller. Jag gissar väl på att han är en helt annan person idag än för 11 år sen, annars vore det ju konstigt. Men minns han inte vem han var? Att han var en elak jävla skitunge?
Jag kräver ingen ursäkt, bara lite folkvett.

Idiotkille!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0