morgonstund har bajs i mun.

Mörrn!

Sitter och försöker ta mig upp ur stolen, desperat. Helvete lixom. Kaffet är gött, benen orkar inte. Somnade 20.30 igår framför teven. Haha!

Jag är en varm person, alltså, jag är som ett mindre aggrigat, gillar när det är ungefär 18-19 grader rumstemperatur, inatt var det fan 23 grader här inne, svettades som ett U-land. Gah.



sådär såg jag ut i lördags, typ. Tror dock att jag var lite för finklädd för studentfest, men skitsamma, jag är inte student. Och klänningen! Det är en "stå upp" klänning, ju mer man sitter desto mer gravid såg man ut. fan.

Skitsamma, ska hinka i mig kaffet, koka broccoli, och sen ska jag spackla lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0