Mörrn!

Haha! Igår var jag o Sudden och firade att hon var färdig med någon uppsats på Bunkern! Var rätt trevligt, ölen var dretbillig iallafall, och jag smet runt och låtsades vara fattig student. Passade väl in relativt bra, förutom att jag inte fattade ett skit av vad dom pratade om.
Inga skandaler direkt, förutom att sudden hade en tja... kille i hälarna som följde efter oss överallt. Lite halvdrygt.

När jag kom hem var jag vrålhungrig och stod i valet och kvalet att käka upp sista blåbärsfilen med motiveringen "jamen självklart kommer jag gå och köpa frukost imorrn när jag vaknar! SJÄLVKLART!" Ja, tjena.

Oh!! en grej till, Magnus har börjat blogga igen! Han är lätt en av dom extrembästa skribenterna jag någonsin sett (läst), skriver rätt djupa inlägg, halvcynisk men skitrolig, dessutom gillar han svåra ord lika mycket som jag gillar liknelser (hehe).
Här är hans blogg! http://snuskochdumheter.wordpress.com/

Kommentarer
Postat av: The Magnus

Tack som fan... sjukt schysst med det omdömet. In short: Vi gillert! We like ze monkey, jah.

2009-09-10 @ 22:09:56
URL: http://snuskochdumheter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0