Något viktigt...

Känner för att dela något viktigt ämne med er. Kanske politiskt? Eller religöst? Tokigt ungdomsminne? Äh, ja venne. Det är ju discofredag förfan! Inget disco för mig, men fredag är det ju. Discot spar vi tills imorrn.

Äh, blir ett tokigt ungdomsminne istället. För några år sen var jag på krogen och satt och tjötade med ett gäng fölk, lite för coola för mig egentligen.
Kände igen en kille där asmycket, satt och funderade som fan på vem han var. Han däremot försökte undvika att ens titta på mig. Jävligt arrogant tyckte jag. Tror tillochmed att jag försökte fråga honom vart jag kände igen honom ifrån, och det gick inte heller! Arroganta skitstövel!! Tillslut kom jag på vem han var, så jag ställde mig och gastade över halva bordet;
"MÄÄÄÄN, NU VET JA JU VART JA KÄNNER IGEN DIG IFRÅN! HAHAHA! DU RAGGADE PÅ MIG FÖR ASLÄNGE SEN JÖH! HAHAHA, OCH DET GICK JU ÅT HELVETE! MINNS DU DET?"
Och sen blev det tyst. Jävligt tyst. Tror hans flickvän satt brevid. Och jag insåg att jag tja.. skrikit det över halva lokalen. Då gjorde jag som Batman och fladdrade iväg.

Haha! Fan vad kul med flashbacks, hade i princip förträngt det där. Tur att man är smidig som en gasell.

Och så mindes jag dessutom att jag hade en t-shirt som såg ut såhär;


HAHAHA! Undrar vart den är?

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh en sån tshirt vill jag oxå ha jue! Leta!

2009-09-18 @ 12:51:00
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0