Plute!

Bajsbajsbajs!!!!! Har suttit och pillat med min käre vän EMMAS bloggjävel halva dagen. och vips så var klockan sju? Och jag har fortfarande inte fått ordning på den.

Sov till elva idag, sen kändes dagen...borta. Förstår att ni är förvirrade, här sitter jag lixom, framför datorn, på en fredag! Shit pommes. Men det ska nog gå bra ska ni se. Imorrn är jag på G igen och lovar att våldgästa diverse krogar med oförskämdheter.


Jo, jag lovar IMORRN ska jag lägga upp en idol-audition endast för er! Bättre än så blir det knappast.

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

idol-audition på fyllan helst va!? :D

2009-09-11 @ 19:10:49
Postat av: apan

självklart! men ja tar med gitarren med oxå!

2009-09-11 @ 19:19:55
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Emma

ÅÅhhh tack min bästa smula för designen! De blev ju tokbra! Kramar i massor!! =) =) =)

2009-09-14 @ 11:05:43
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0