skövde here I cöm!

Har just snackat lite med Bengan på fånen, och preliminär-bokade en resa till skövde runt den 17:e oktober. Lär bli fett! Förhoppningsvis hinner vi med lite götelabörg oxå. Har fan inte varit i Götet på en jävla massa år alltså.

Sitter och spånar lite på kollektivtrafiken. Är ju helvetes jävla skiträdd för kollektivtrafik, bilar och flyg. Så det känns som att tåg är det enda rätta. Hur ofta hör man om tåg som krockar lixom? Och om ett tåg åker på en älg så lär ju älgen dö jävligt fort, eller hur?

Igår gick jag aldrig ut o gick, tänkte för mycket på älgar att jag inte vågade. Men jag fick en rätt bra kommentar ang. älgar som lugnade mig lite, så nu jävlar!


Kommentarer
Postat av: Kirre!!!

Då måste ni komma o hälsa på mig ju!!!!!!!!! I göteborg alltså :D

2009-09-29 @ 18:13:24
URL: http://provisorisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0