stekigt vin.

Justdetja, haha. Träffade ett gäng stekare igår oxå. RIKTIGA stekare alltså.

På sistone har jag snöat in på olika glas-sorter, typ vinglas, och såna där grejer. Var på IKEA för ett tag sen och då stod det "rödvinsglas och vitvinsglas", och båda såg fan likadana ut! Frågade en bartender om det igår, och han sa att det var en myt, båda glasen är lika bra typ. Hoppas han hade rätt.

Jaja, igår satt iallafall jag och hannill och tog oss en öljävel på Koriander, och bakom oss satt stekarna, dom hade lixom hela kitet, backslick, en skitstor flaska med drickbart i en ishink och kavajer med vita skjortor under. Men vafan drack dom? Små små avlånga glas med fot på. Inte champagneglas? Och inte vinglas. Jävla skumt. Tillslut kunde jag inte hålla mig utan gick fram och frågade vad det var för nåt. Rosévin!
Självklart!! Frågade om dom var från stockholm, där dricker alla rosévin. Men det var dom inte! Vilka wannabes. "STEKIGT" skrek jag. "STEEEEEK" skrek dom. HAHAHA.


Kommentarer
Postat av: Emma

Oh Oh Oh! Du lär ju klä ut dig till stekare nån helg å gå All In på konceptet. Hahaha vore så fett skoj :P

2009-09-21 @ 08:56:47
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: apan

ja!!! fan det vore ju nåt. som stek-kille eller stek-tjej menar du?

2009-09-21 @ 12:11:26
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0