svampfrossa

Jorråååå, då har jag, moder o broder varit ute i skogen och pundrat svampjävlar. Mamma sa att vi bara skulle åka en "liten bit" för att komma till svamp-heaven. En "liten bit" var ungefär en timmes åktur. Haha.

Jag var i vanlig ordning asparanoid och livrädd för brunbjörnar, isbjörnar och älgar och oroade mig konstant.
Hittade en del svampar, men jag tror att polackerna har tagit det mesta.


le svamp?


skogens guld.


plockiplock.


Nöjd moder!


... och björnar skiter i skogen? Klart jag skulle vara med på bild. ser ut som vilken tolvårig pöjk som helst.


ser inte så jävla mycket ut...men..eh, det blev mycket!


och så gjorde jag svamp-pasta på resten. Blev faktiskt inte alls särskilt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0