typiskt!

Nu har jag pillat lite med headern och lagt till ett läckert träbord och vafalls, blogg.se krånglar med uppladdningen av bilder!! BLIR VANSINNIG!!! röven.

Justdetja, igår satt jag o sudden och kollade på kroppspråk på eventuella raggningsförsök. HAHA! Mycket spännande. En kille satt i mitten och två brudar satt brevid karlstackarn o kämpade för livet. Tror att det slutade med att han blev vettskrämd och smet iväg.

nej, nu skall jag kamma håret och smita iväg till stan och träffa min fete kompis Kristin (hon är gravid, och är iofs BARA fet på magen, men jag är däremot ständigt lönnfet, så det är gött att få halvmobbas i minst tre månader till, hehe)


bara fet - inte gravid.

Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Headern blev ju bra :) det såg liksom mer utfyllt ut :)

2009-09-10 @ 20:20:46
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0