alice i under...

Alltså varje gång jag tänker säga "Alice i underlandet" så stannar jag upp vid "under" och hjärnan arbetar som ett skogsbi på rohypnol, "säg inte underlivet, säg inte underlivet". hehe. jobbigt.

Jävlar vad snorig jag är!! Helt fantastiskt faktiskt. Undrar hur många kunder jag smittat idag? Med snorigheten kommer även grinigheten.
Lackade ur på pressbyrån förut när ja skulle köpa snus.

kassatjej: Leg tack.
apan: jaha....ja...
kassatjej: tack.
apan: Men ser jag ut som en sjuttonåring eller???
kassatjej: eh..ja..nej, det är mitt jobb.. att kolla alla.
apan: Men alltså kollar ni bara dom som ser ut o va under trettio eller???
kassatjej(nervös): eh..nej...25..
apan:jaha..
*går därifrån*
kassatjej: MÄN TA DÄ SOM EN KOMPLIMANG






Kommentarer
Postat av: Sara Hell

kan trösta med att min man också får visa leg - alltid på systemet och ibland när han köper snus. han fyller fan 33!! :P

2010-04-16 @ 10:08:38
Postat av: Sandiza Hotpants

Haha, jag blir alltid skitglad när jag är tvungen att visa leg. Gillar att tvinga folk att gissa min ålder, en gång:

kille - Jag gissar på... 90a

jag(skitglad) - TROR DU ATT JAG ÄR EN 90A? ÅÅH HIHI

kille - okej, du är en 91a, bara 91or blir så glada av att folk tror att dom är 90or.



HAHA. Det fick han tro.

2010-04-18 @ 20:47:36
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: apan

sara h: haha!! men han har skägg o långt hår ju! det kan många kids oxå ha! Kankse inte skägg då...men ändå. haha



sandiza: haha, länge leve ungheten! Ja, men jag blir inte alltid så bitter av legvisandet, brukar tjata på folk på krogen om hur gammal dom tror att jag är. blir alltid nöjd när jag får höra att jag ser ut som 21.

2010-04-19 @ 08:00:58
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0