Höppla

Jaha, vad ska jag skriva om idag då?? Muta er på något sätt? Nej vad löjligt, vad skulle jag muta er till? kasslerlåda och svamp? Oljiga marinader? salsa? Nej inte fan vet jag.

Klarade mig undan två (2) dampattackerjobbet idag. Härrjiga kunder på jobbet, jotack.
Fixat askrånglig deklaration som ej var krånglig. Gött.
Fick reda på att vi är lediga halva dagen på fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIN!!111
Funderat starkt på en bra anledning till att få skitmånga prenumren..prenumra.. folk som följer min blogg via bloglovin, stalka runt o skriva i allas bloggar "följa på bloglovin??? ;)" eller visa en liten del av min ena tutte. Nej men så omogen är jag inte. (eller???)
Lagat matlåda! Kassler potatis o svamp. så jävla gött med potatis alltså. Du är en potatis.
Vill rita!! det kliar som fan i fingrarna!!

skall nu duscha. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

!!!!? :)

2010-04-28 @ 06:39:09
Postat av: Two olsson sisters

var jobbar du?//Emma

2010-04-28 @ 07:45:40
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0