Jävla skitspel!!!!)/%¤#"#"

Igårkväll gick jag till sudden och skulle spela spel! Känns så fantastiskt omodernt att ett helt gäng träffas nyktra folk och gör en aktivitet som INTE inkluderar teknik eller datorer.

Vi var tre tjejer och tre killar och valde spelet "Riket" som handlar om... öh. olika tidsepoker, exeptionellt nördigt! Och säkert skitkul om man är duktig på historia. Det är inte jag. Kan utan att överdriva säga att jag förmodligen var sämst av alla där. Försökte mot alla odds att skylla ifrån mig på bakfylla och hjärnbrist, vilket ingen (antagligen) trodde på.
Hade faktiskt glömt bort vilken pissdålig förlorare jag faktiskt är, så jag gick hem och la mig innan jag hann förlora.

Bajsspel. Måste hitta en värdig motståndare tills nästa gång så jag åtminstone kan låtsas att jag kan något.


Här är en bild på Dalai Lama. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0