örke

Igår var det en rätt fin dag ändå! Var ju på det där jäkla i2-marten, käkade grillad fläskfilé hos sudden (GÖTT ASSÅ!!) drack ett par fulingar, sen drog vi till Linda på förfest. Mycket trevligt! Trevligt folk! Singstar o grejer.

Men jag fick ju spuck i hövvet tillslut. Gick på tre blanka och jag blev snortrött, snortrött och grinig. Helt blank i skallen, ville bara hem och sova. Totalt olikt mig. Så jag följde med till stan och tog taxi därifrån till kronoparken. Taxichauffören bodde tydligen granne med mig, precis granne, samma våning o grejer. konstigt. Vi pratade om olika språk, arabiska o persiska, vet ej varför, jag kan ju bara engelska.

Måste ta bättre hand om migsjälv. Det funkar inte att festa varje helg längre, mitt psyke pallar inte med det. För mycket folk och ljud överallt.

Älskar jobbet, skitkul! Men det är väldigt krävande och jobbigt. Jag går upp 06.20 och är hemma 19.00, står upp i princip hela dagen med armarna högt, askoncentrerad hela tiden, glad jämt bla bla, men trött blir man!

Vill ju så mycket, men jag får väl helt enkelt acceptera att jag inte pallar det, ta en vit helg varannan vecka iallafall och ta det lite lugnt.

Är helt slut idag, paj i bollen. Orkar knappt se på teve eftersom det är för mycket ljud. Tänker ej lämna sängen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0